tiistai 26. helmikuuta 2019

Alku aina hankalaa

Heippa teille,
ja kiva kun olette löytäneet minut täältä blogien sekamelskasta,
 sillä olen täysin uuno  ja tunnen olevani kuin " Liisa Ihmemaassa "
 vaikka minulla on Annika-tukihenkilö tässä vieressä.
Päässäni on niin paljon asioita, jotka haluaisin saada kirjoitettua ulos
ja päästä suoraan asiaan mutta ilmeisesti täytyy tehdä jonkintyyppinen esittely

Tosin jos ihminen on ollut yli 45-vuotta  julkisuudessa, niin tuskinpa hirveän pitkää
esittelyä tarvitsee tehdä. Olen saanut elää aika värikästä elämää ja melkein kaikki asiat
ovat ollet lehdissä luettavissa mikä ei aina ole ollut niin kivaaakaan.
Aina olen ollut heppatyttö ja minulla on ollut paljon hevosia, lähinnä ravihevosia mutta tyttäreni kautta tutustuin myös ratsastusmaailmaan, lähinnä esteratsastukseen.
Kauneuskilpailujen kautta pääsin tekemään monenlaisia upeita juttuja. Osallistuin Miss Suomi-kisoihin, joissa pärjäsin ja sitten voitin sen Miss Eurooppa-kisan.
Tein paljon kuvauksia, muotinäytöksiä, juontoja ja sain jopa elokuvista rooleja.
Kahdessa olin ihan pääroolissa mutta siitä ne sitten pikku hiljaa pienenivät. Mutta olihan hienoa
päästä Turhapuro-elokuviin vaikka pikku rooliinkin.
Sitten Pertti (Spede) keksi minulle sen Kymppitonni-kilpailun, 
jota sain vetää yli 20-vuotta. 
Sen lisäksi kirjoittelin paljon eri lehtiin kolumneja  ja jopa kolme kirjaakin,
joista kerron myöhemmiin.

Tässä blogissa aion ottaa kantaa moniin ajankohtaisiin aiheisiin 
mm. sote-sotkuun (joista olen tubettanut pariinkin otteeseen).
 Vanhustenhoitoon ja -hoivapalveluihin ja KELA:sta olisi myös pari juttua jne...

Näissä merkeissä
- Riitta -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti